beantwoord

Overstappen van NS traject jaarabonnement naar NS-Business Card

• 8 december 2015
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Omdat ik dagelijks een vast traject afleg tussen thuis en werk heb ik zodra ik een jaarcontract had een jaar abbonement afgesloten. Nu heeft mijn werkgever nu NS business cards geïntroduceerd (werkgever betaald direct alle reiskosten ipv een maandelijkse km vergoeding). Echter is mijn jaar-abbonement pas op de helft ongeveer en vermoed ik dat ik niet zomaar kan opzeggen / overstappen naar deze nieuwe regeling.

Is er misschien toch een mogelijkheid of regeling om over te stappen/op te zeggen? Of moet ik het half jaar afwachten voor ik van de nieuwe regeling van mijn werkgever gebruik kan maken? In principe wil ik eigenlijk niet "opzeggen" maar "overstappen", toch? haha.
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 december 2015, 18:41

Welkom op het forum edevos!
Het is aan te raden om je situatie even voor te leggen aan onze klantenservice. Indien de overstap op de NS-Business Card als 'upgrade' wordt aangemerkt, dan zal het zeker mogelijk zijn om je Traject Vrij abonnement op te zeggen. Is daar geen sprake van, dan kan er wellicht uit coulance beëindigd worden. Ik kan dit echter niet garanderen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum edevos!
Het is aan te raden om je situatie even voor te leggen aan onze klantenservice. Indien de overstap op de NS-Business Card als 'upgrade' wordt aangemerkt, dan zal het zeker mogelijk zijn om je Traject Vrij abonnement op te zeggen. Is daar geen sprake van, dan kan er wellicht uit coulance beëindigd worden. Ik kan dit echter niet garanderen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer