beantwoord

P & R

  • 8 september 2017
  • 2 reacties
  • 825 Bekeken

Hallo, wou mijn business card gebruiken bij P&R in Assen. Maar hij werkte niet. Kan ik hem daar niet gebruiken?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 8 september 2017, 13:09

Welkom op het NS Serviceforum, Jaervell! 🙂

Zoals iMark al heeft aangegeven dient jouw werkgever de deur tot deurdiensten te activeren zodat je als kaarthouder gebruik kunt maken van deze service. De kaarthouder dient daarna akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden van deze diensten. Dit dien je te doen in de zakelijke omgeving van Mijn NS. Mocht je er niet uitkomen dan raad ik je aan contact op te nemen met NS Zakelijk via 030-3001111. Je kunt tevens een privebericht sturen via Facebook of Twitter. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het hangt er vanaf of uw werkgever parkeren op rekening toestaat en heeft laten activeren. Als dat niet zo is, kunt op individuele basis gebruikt maken van de korting zoals iedere reiziger die een reis met de trein heeft gemaakt. u zult de parkeerkosten dan moeten voorschieten.
http://www.ns.nl/deur-tot-deur/zakelijk/parkeren-met-uw-ns-business-card.html

Assen heeft in ieder geval een P+R parkeerterrein, dus daar kan het niet aan liggen.
https://www.q-park.nl/nl/parkeren-bij-q-park/per-stad/assen/p-r-stationsplein
Welkom op het NS Serviceforum, Jaervell! 🙂

Zoals iMark al heeft aangegeven dient jouw werkgever de deur tot deurdiensten te activeren zodat je als kaarthouder gebruik kunt maken van deze service. De kaarthouder dient daarna akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden van deze diensten. Dit dien je te doen in de zakelijke omgeving van Mijn NS. Mocht je er niet uitkomen dan raad ik je aan contact op te nemen met NS Zakelijk via 030-3001111. Je kunt tevens een privebericht sturen via Facebook of Twitter. 🙂

Reageer