beantwoord

Per ongeluk 2 keer ingecheckt met NS-Business Card


Ik wist niet meer of ik had ingecheckt op mijn vaste traject met mijn trajectvrij business card . Dus ik heb binnen 5 minuten 2 x ingecheckt maar dus bij de 1e incheck nooit uit gecheckt .
Is dit een probleem bij mijn overzicht staat nl. Alleen ingecheckt
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 oktober 2014, 17:51

Welkom op het forum flipperrr!

De reisgegevens in je Mijn NS Zakelijk-account kunnen tot 24 uur na de gemaakte reis nog worden bijgewerkt. Ik wil je daarom vragen om na deze 24 uur je reishistorie te checken. Indien je een fout hebt gemaakt, wordt er een correctietarief in rekening gebracht. Je kunt in dat geval restitutie aanvragen bij Klantenservice NS Zakelijk via het telefoonnummer 030-3001111 (op werkdagen, tussen 8.00 uur en 18.00 uur) of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum flipperrr!

De reisgegevens in je Mijn NS Zakelijk-account kunnen tot 24 uur na de gemaakte reis nog worden bijgewerkt. Ik wil je daarom vragen om na deze 24 uur je reishistorie te checken. Indien je een fout hebt gemaakt, wordt er een correctietarief in rekening gebracht. Je kunt in dat geval restitutie aanvragen bij Klantenservice NS Zakelijk via het telefoonnummer 030-3001111 (op werkdagen, tussen 8.00 uur en 18.00 uur) of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer