beantwoord

Persoonlijk dal abonnement voegen aan NS-Business Card

Ik ben ZZP'er. Het zou heel handig voor mijn boekhouding zijn als alle mijn zakelijke reizen op een factuur verschijnt en van mijn zakelijke rekening wordt betaald. Maar... ik wil ook nog altijd gebruik maken van het voordeel van mijn persoonlijke dalabonnement zonder dat ik voor twee dalabonnementen moet betalen. Is er een manier om mijn persoonlijke dalabonnement te gebruiken in combinatie met een NS Business Card?
icon

Beste antwoord door Inge NS 27 oktober 2015, 21:12

Welkom op het forum Intriguingusername!

De NS-Business Card is ontwikkeld als 1 kaart waarmee je zowel werkgerelateerde als privéreizen kan maken. Dit betekent dat de kaart altijd te gebruiken is. De NS-poortjes herkennen dus niet of het een zakelijke reis, woon-werk of privéreis betreft. Alle reizen die met de nieuwe NS-Business Card worden gemaakt, komen terug op de factuur. Je kunt daarom in Mijn NS Zakelijk de reizen onderverdelen in 'Privé, ‘Zakelijk’ of ‘Woon-werk' en zo achteraf het privégebruik verrekenen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum NS-Business Card. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum Intriguingusername!

De NS-Business Card is ontwikkeld als 1 kaart waarmee je zowel werkgerelateerde als privéreizen kan maken. Dit betekent dat de kaart altijd te gebruiken is. De NS-poortjes herkennen dus niet of het een zakelijke reis, woon-werk of privéreis betreft. Alle reizen die met de nieuwe NS-Business Card worden gemaakt, komen terug op de factuur. Je kunt daarom in Mijn NS Zakelijk de reizen onderverdelen in 'Privé, ‘Zakelijk’ of ‘Woon-werk' en zo achteraf het privégebruik verrekenen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum NS-Business Card. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.