beantwoord

[Q] Waarom is de NS Zakelijk website zo slecht bereikbaar?

  • 22 januari 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik krijg al de hele dag dit, met meerdere browsers.

Ik wil mijn facturen kunnen inzien, zo’n portal mag er niet een hele dag uitliggen.

 

icon

Beste antwoord door Mark NS 22 januari 2020, 19:09

Hoi Partomo

Helaas is er een terugkerende storing in de systemen waardoor verschillende functionaliteiten, waaronder Mijn NS en Mijn NS Zakelijk niet beschikbaar zijn. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, maar een oplostijd durf ik op dit moment nog niet te noemen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Partomo

Helaas is er een terugkerende storing in de systemen waardoor verschillende functionaliteiten, waaronder Mijn NS en Mijn NS Zakelijk niet beschikbaar zijn. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, maar een oplostijd durf ik op dit moment nog niet te noemen. Mijn excuses voor het ongemak. 

Reputatie 5

Er zijn zoveel zaken in het leven die niet zouden moeten mogen maar toch gebeuren. Zelfs in het zakenleven. En NS en informatiesysteen-bepaald geen geslaagd goed huwelijk. Volgens anderen hier lijkt het vooral endemisch rond de 20e/21e als de maandfacturen moeten worden gemaakt.

Reageer