beantwoord

Reiskosten Businesscard zelf betalen?

• 24 september 2018
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Sinds kort heb ik nieuw werk. De reiskosten zijn vrij hoog, maar binnen enkele maanden hoop ik te verhuizen. De reiskosten betaal ik zelf. Nu wil ik een abonnement afsluiten, maar ik begrijp dat de voorwaarden voor Businesscard-houders voordeliger zijn. Kan ik via mijn werkgever een Businesscard kan aanvragen, maar zelf de reiskosten blijven betalen?
Deze vraag heb ik ook per chat aan de NS gesteld, maar die wordt niet beantwoord.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 september 2018, 13:46

Hallo TJD en welkom bij de NS Community,

Alle kosten die worden gemaakt zullen van de opgegeven IBAN worden afgeschreven. Deze zal waarschijnlijk van je werkgever zijn. Het is helaas niet mogelijk om de kosten van het abonnement via een andere IBAN te incasseren dan de reiskosten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo TJD en welkom bij de NS Community,

Alle kosten die worden gemaakt zullen van de opgegeven IBAN worden afgeschreven. Deze zal waarschijnlijk van je werkgever zijn. Het is helaas niet mogelijk om de kosten van het abonnement via een andere IBAN te incasseren dan de reiskosten.
Dat is jammer, dan lijkt dat me niet geschikt. Dan zoek ik nog even verder. Bedankt voor de reactie!

Reageer