beantwoord

Saldo teruggestort krijgen NS Business Card

• 5 april 2017
  • 1 reactie
  • 999 Bekeken

Beste NS,

Ik heb een NS business card die verliep in 2013. Tijdens het gebruik van de NS business card heb ik geld op deze kaart gestort bij een kaartjes automaat. Ik kon vervolgens het saldo niet gebruiken.

Ik probeer al enkele jaren het saldo terug te krijgen, maar dat lijkt kansloos. Ik word bij de NS servicebalie verwezen naar het NS businesscard service telefoonnummer en vice versa...

Waar kan ik mijn geld terughalen?

Groet
Erwin
icon

Beste antwoord door Annewil NS 6 april 2017, 12:53

Hallo Erwin991, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je van de ene afdeling naar de andere wordt verwezen. Ik heb even nagevraagd hoe je je saldo terug kunt krijgen en dit is als volgt:
Tot €30 kan dit bij de servicebalie op het station. Als het om een groter bedrag gaat dan kun je de Business Card opsturen naar Klantenservice OV-chipkaart. Je kunt daar dit formulier voor gebruiken. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Erwin991, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je van de ene afdeling naar de andere wordt verwezen. Ik heb even nagevraagd hoe je je saldo terug kunt krijgen en dit is als volgt:
Tot €30 kan dit bij de servicebalie op het station. Als het om een groter bedrag gaat dan kun je de Business Card opsturen naar Klantenservice OV-chipkaart. Je kunt daar dit formulier voor gebruiken. Succes!

Reageer