beantwoord

Samenreiskorting niet te laden op NS Business Card

  • 9 mei 2015
  • 3 reacties
  • 1290 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Waarom is het product "Samenreiskorting" niet te laden op een NS Business Card waar geen abonnement op zit? Ik dacht gelezen te hebben dat de Business Card verder een volwaardige OV-Chipkaart zou zijn.
icon

Beste antwoord door Loes 9 mei 2015, 11:23

Zie dit topic:

https://forum.ns.nl/search?q=business%20card%20samenreiskorting#!/ov-chipkaart-5/samenreiskorting-zetten-op-business-card-zonder-abonnement-12363
Bekijk origineel

3 reacties

Zie dit topic:

https://forum.ns.nl/search?q=business%20card%20samenreiskorting#!/ov-chipkaart-5/samenreiskorting-zetten-op-business-card-zonder-abonnement-12363
Directe link: https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/samenreiskorting-zetten-op-business-card-zonder-abonnement-12363
In dat topic wordt helaas niet vermeld of men bereid is deze fout op te lossen en of men in de tussentijd mensen met een Business Card of Traject Vrij abonnement tegenmoet wil komen door hen een extra ov-chipkaart te sturen voor het gebruik van samenreiskorting.

Reageer