beantwoord

Service NS bussiness card aanvragen onbereikbaar

• 7 januari 2020
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Wanneer ik een kaart wil aanvragen krijg ik te zien dat de service niet beschikbaar is. Echter geen verwijzing van alternatieven, status pagina oid. Ik heb dus ook geen idee hoe lang dit al gaande is, en wanneer dit opgelost lijkt te worden. (uren, dagen, weken?)

Iemand die hier meer over weet?

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 januari 2020, 20:39

Ik verneem zojuist dat ons verkoopkanaal weer actief is gezet. Het abonnement zou nu weer besteld moeten kunnen worden. Het inzien van reistransacties (zowel zakelijk als consumenten), de kostenteller van NS Flex en NS Extra staan momenteel nog uit en hebben de hoogste urgentie. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn op dit moment storingen op meerdere terreinen.  De eerste melding die ik me recent herinner was vanmorgen. Tot nu toe zijn alle storingen altijd opgelost. Deze lijkt wat hardnekkig.

Hoi JeffreyErnst en welkom op onze NS Community!

We hebben inderdaad een fikse storing gehad, maar het lijkt nu weer te werken. Dit bericht kreeg ik 17:07 uur. Kun je kijken of hij het weer doet, JeffreyErnst?

Badge +3

Bij mij geven zowel login.ns.nl als https://www.ns.nl/mijnnszakelijk/login meteen de storingspagina.

Jep! Update via de mail net, dat de verkoopkanalen en Mijn NS nog niet zijn geactiveerd. Ik hoop dat dit snel weer werkt! Excuus! Klantenservice kan wel weer in de gegevens en contracten, en handelingen uitvoeren.

Ik verneem zojuist dat ons verkoopkanaal weer actief is gezet. Het abonnement zou nu weer besteld moeten kunnen worden. Het inzien van reistransacties (zowel zakelijk als consumenten), de kostenteller van NS Flex en NS Extra staan momenteel nog uit en hebben de hoogste urgentie. 

Reageer