beantwoord

Spoordeelwinkel acties op business card laden?

• 6 januari 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Beste,

Is het mogelijk om de spoordeelwinkel acties (hele dag reizen voor 24 euro 1e klas) in te laden op de business card? Voor mijn bedrijf reizen 4 mensen regelmatig en gebruiken nu deze aanbieding, omdat dit enorm veel geld scheelt voor ons doel. Maar dan heb ik een hele administratie met al die uitgeprinte dingen. Kunnen die ook niet op de factuur komen via de business card?

Met vriendelijke groet,

Bobby van Essen
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 14:01

Dag Bobby. Welkom bij de Community.

Ik moet je helaas teleurstellen. Aankopen vanuit de Spoordeelwinkel kunnen helaas niet gefactureerd worden via de Business Card. De treintickets kunnen overigens (in de meeste gevallen) ook in de Reisplanner App worden geladen. Als de reizigers beschikken over een smartphone kunnen ze de app installeren en, kunnen ze nadat ze hun code hebben verzilverd voor het ticket, het ticket in de App laden. Zo hoeft het ticket niet meer te worden geprint.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Bobby. Welkom bij de Community.

Ik moet je helaas teleurstellen. Aankopen vanuit de Spoordeelwinkel kunnen helaas niet gefactureerd worden via de Business Card. De treintickets kunnen overigens (in de meeste gevallen) ook in de Reisplanner App worden geladen. Als de reizigers beschikken over een smartphone kunnen ze de app installeren en, kunnen ze nadat ze hun code hebben verzilverd voor het ticket, het ticket in de App laden. Zo hoeft het ticket niet meer te worden geprint.

Reageer