beantwoord

Stopzetten ns business card

Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar ns flex. Heb nu een ns business card via het loket voor blinden en slechtzienden. Hoe kan ik de kaart deactiveren en wat gebeurd er met mijn huidig dal voordeel abonnement? Kan ik mijn huidige dal voordeel abonnement overzetten naar ns flex?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 september 2018, 19:01

Hi mactoonen. Welkom bij de Community.

Leuk dat je interesse hebt voor NS Flex! Je Business Card beëindigen kan via Mijn NS Zakelijk. Je kan 'm daar zelf beëindigen of dit zal je moeten doorgeven aan je contactpersoon binnen het loket voor blinden/slechtzienden. Indien je contactpersoon de kaart dient te beëindigen zal dat ook in het Mijn NS Zakelijk account staan aangegeven. Je Dal Voordeel zal dan ook beëindigd worden. Met een Business Card met Dal Voordeel kan niet worden overgestapt naar NS Flex Dal Voordeel. NS Flex Dal Voordeel kan je nieuw aanschaffen via onze webshop.

Kan je hiermee uit de voeten?

Bekijk origineel

3 reacties

Hi mactoonen. Welkom bij de Community.

Leuk dat je interesse hebt voor NS Flex! Je Business Card beëindigen kan via Mijn NS Zakelijk. Je kan 'm daar zelf beëindigen of dit zal je moeten doorgeven aan je contactpersoon binnen het loket voor blinden/slechtzienden. Indien je contactpersoon de kaart dient te beëindigen zal dat ook in het Mijn NS Zakelijk account staan aangegeven. Je Dal Voordeel zal dan ook beëindigd worden. Met een Business Card met Dal Voordeel kan niet worden overgestapt naar NS Flex Dal Voordeel. NS Flex Dal Voordeel kan je nieuw aanschaffen via onze webshop.

Kan je hiermee uit de voeten?
Is het ook mogeljk om met een NS Business Card een NS Flex constructie te gebruiken? Met name het kunnen switchen tussen 1e en 2e klas vind ik interessant aan Flex.
Op dit moment is die mogelijkheid er helaas nog niet. Voor nu is het NS Flex abonnement enkel beschikbaar als particulier abonnement, waarbij de gebruiker van het abonnement ook altijd de contractant en dus betaler is van het abonnement is. In hoeverre daar mogelijk nog veranderingen in komen durf ik niet te zeggen, maar mocht dat gebeuren dan zal dit uiteraard gecommuniceerd worden.

Reageer