beantwoord

Toeslag 2-1 ook van toepassing op NS Business Card wanneer je Trein Vrij hebt?

• 5 december 2016
  • 4 reacties
  • 855 Bekeken

Op mijn Business Card staat "Trein Vrij"geladen , op de website van NS kan ik wel informatie m.b.t. "atijd vrij"vinden echter dit is niet van toepassing op de Business Card voor zover ik dit kan nagaan. "Toeslag 2-1 Weekenddag: een hele zaterdag of zondag voor € 10".
Is dit produkt ook te laden op de NS Business Card?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 6 december 2016, 10:31

Maar de kosten per km is bij een klasse wissel waar je op saldo reist met een ov-chipkaart. Dus vol tarief, of korting. Bij abonnementen, waaronder ook die van u, geld het vaste bedrag.

Nee, bij Trein Vrij op de Businesscard wordt de werkgever zoveel extra kosten in rekening gebracht als het eersteklas traject bruto extra gekost heeft. De klassewissel werkt dus ongeveer hetzelfde als bij reizen op saldo, behalve dat het bedrag anders is en de werkgever de rekening krijgt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
De wissel is alleen geldig in de treinen van NS, behalve als u een NS-Business Card met een Trein Vrij abonnement heeft. Dan is de klassewissel ook geldig in treinen van andere treinvervoerders die 1e klas bieden.

Het is dus mogelijk en zelfs beter mogelijk 😉
De wissel is alleen geldig in de treinen van NS, behalve als u een NS-Business Card met een Trein Vrij abonnement heeft. Dan is de klassewissel ook geldig in treinen van andere treinvervoerders die 1e klas bieden.

Het is dus mogelijk en zelfs beter mogelijk ;)

Bedankt voor je snelle reactie.
Dat het makkelijk was , dat wist ik echter wat ik tot nu toe gehoord heb is dat na de klassewissel nog steeds per gereden km wordt gefactureerd. Dus niet de € 10 toeslag die NS haar klanten op direct aangeboden abonnementen aanbiedt. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Reputatie 7
Te snel gelezen denk ik.. oeps..

Maar de kosten per km is bij een klasse wissel waar je op saldo reist met een ov-chipkaart. Dus vol tarief, of korting. Bij abonnementen, waaronder ook die van u, geld het vaste bedrag.
Reputatie 6
Badge +1

Nee, bij Trein Vrij op de Businesscard wordt de werkgever zoveel extra kosten in rekening gebracht als het eersteklas traject bruto extra gekost heeft. De klassewissel werkt dus ongeveer hetzelfde als bij reizen op saldo, behalve dat het bedrag anders is en de werkgever de rekening krijgt.

Reageer