Kan ik (via de contactpersoon bij mijn werkgever) het traject wijzigen, dat is gekoppeld aan het Traject Vrij abonnement op een NS-Business Card?
Op de webpagina "Abonnement wijzigen" binnen Mijn NS Zakelijk zie ik deze foutmelding:
"Op dit moment is het niet mogelijk een NS-Business Card te bestellen. Neem contact op met de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Bent u zelf de contactpersoon? Neem dan contact op met NS Zakelijk.".
Echter wil ik geen nieuwe NS-Business Card bestellen, maar enkel het traject aanpassen (uiteraard in overleg met werkgever omdat de kosten ook anders zullen zijn, neem ik aan).
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo RailRichard en welkom op het NS Forum,
Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van NS-Business. Over het algemeen wordt je het snelste geholpen via Twitter en Facebook. Ook zijn ze telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 030-3001111 (24/7).
Bekijk origineel
Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van NS-Business. Over het algemeen wordt je het snelste geholpen via Twitter en Facebook. Ook zijn ze telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 030-3001111 (24/7).