beantwoord

Traject wijzigen (Traject Vrij abonnement op NS-Business Card)

• 7 december 2017
  • 1 reactie
  • 377 Bekeken

In verband met de nieuwe NS dienstregeling, die a.s. 10 december in gaat, lijkt het voor mij gunstiger om naar een ander station te reizen.

Kan ik (via de contactpersoon bij mijn werkgever) het traject wijzigen, dat is gekoppeld aan het Traject Vrij abonnement op een NS-Business Card?

Op de webpagina "Abonnement wijzigen" binnen Mijn NS Zakelijk zie ik deze foutmelding:

"Op dit moment is het niet mogelijk een NS-Business Card te bestellen. Neem contact op met de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf. Bent u zelf de contactpersoon? Neem dan contact op met NS Zakelijk.".

Echter wil ik geen nieuwe NS-Business Card bestellen, maar enkel het traject aanpassen (uiteraard in overleg met werkgever omdat de kosten ook anders zullen zijn, neem ik aan).
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 december 2017, 14:09

Hallo RailRichard en welkom op het NS Forum,

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van NS-Business. Over het algemeen wordt je het snelste geholpen via Twitter en Facebook. Ook zijn ze telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 030-3001111 (24/7).
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo RailRichard en welkom op het NS Forum,

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van NS-Business. Over het algemeen wordt je het snelste geholpen via Twitter en Facebook. Ook zijn ze telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 030-3001111 (24/7).

Reageer