beantwoord

"u kunt niet in/uit checken" met NS-Business Card

Ik ken deze foutmelding van Reizen op Saldo, maar dat is een Business Card waar de reizen achteraf met mijn bedrijf worden afgerekent.
is de card stuk of is het iets voor onze HR afdeling?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Henk_NL 11 november 2016, 12:23

Een businesscard heeft _per definitie_ een reisproduct, wat alle reizen afvangt. Daarvan krijg je naderhand een factuur.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Heb je het reisproduct/abonnement dat je bedrijf voor je heeft betaald wel opgehaald bij een automaat? Er moet uiteraard wel saldo of een abonnement op de kaart staan, anders zal je inderdaad niet kunnen inchecken.
Een businesscard heeft _per definitie_ een reisproduct, wat alle reizen afvangt. Daarvan krijg je naderhand een factuur.

Bedankt. Dat beantwoord mijn vraag: De card is idd stuk.
Ik heb via HR een nieuwe aangevraagd. Ik wilde alleen zeker zijn dat het geen stom foutje mijnerzijds was.

😃
Zeker niet inderdaad, de businesscard is juist bedacht om 'out of the box' te werken. Alleen wanneer er abonnementen gebruikt worden, moeten die in de regel via een kaartautomaat worden opgeladen. Doe je dat niet, dan worden alle reizen dus afgevangen door 'Reizen op Rekening'.

De enige mogelijkheid die er in het bestelproces verder is, is aangeven dat de kaart pas vanaf datum x gebruikt kan worden. Dat staat dan ook expliciet in de brief aangegeven bij ontvangst van de kaart.

Voor andere en toekomstige forummers nog even een plaatje van een 'kale' BC zonder abonnement.

Reageer