beantwoord

upgrade ns businesskaart naar 1e klas

• 27 november 2018
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Naar aanleiding van mijn aanmelding bij NS extra zakelijk heb ik de mogelijkheid om mijn ns business kaart gratis te upgraden naar 1e klas. Betekent dat dat ik voortaan 1e klas kan reizen? Of zijn daar voorwaarden aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Robert B 27 november 2018, 20:15

Welkom bij de NS Community!

Bij een aanmelding voor NS Extra krijg je meestal een 1e klas upgrade (een 2-1 upgrade) cadeau, maar die is dus alleen maar geldig voor één dag naar keuze.

Je moet in ieder geval die upgrade uitprinten of in de Reisplanner app laden en dan gewoon op je normale product 2e klasse inchecken die dag. De upgrade toon je bij controle in de trein.

Uiteraard werkt dat ook i.c.m. een NS Business Card, maar niet met actiekaartjes zoals van de AH/Kruidvat en andere.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Meestal betreft dat een upgrade die je voor 1 dag kan gebruiken
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Bij een aanmelding voor NS Extra krijg je meestal een 1e klas upgrade (een 2-1 upgrade) cadeau, maar die is dus alleen maar geldig voor één dag naar keuze.

Je moet in ieder geval die upgrade uitprinten of in de Reisplanner app laden en dan gewoon op je normale product 2e klasse inchecken die dag. De upgrade toon je bij controle in de trein.

Uiteraard werkt dat ook i.c.m. een NS Business Card, maar niet met actiekaartjes zoals van de AH/Kruidvat en andere.

Reageer