beantwoord

van ns business card naar ov vrij

• 12 december 2016
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

ik heb nu een ns business card voor trein, bus en metro via mijn werkgever. mijn werkgever heeft aangekondigd per 1-1-2017 hiermee te willen stoppen en moet ik nu voor 2017 zelf een ov vrij abonnement aanvragen bij de ns.
moet ik nu een hele nieuwe ov-kaart in de aanvraag invullen of kan ik mijn huidige ns business kaartnummer invullen en het produkt na 1-1-2017 opladen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 december 2016, 17:53

OV Vrij is een abonnement voor consumenten. Zulke abonnementen kunnen niet op een zakelijke OV-chipkaart geplaatst worden. U kunt daarom het beste bij uw bestelling gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meebestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
OV Vrij is een abonnement voor consumenten. Zulke abonnementen kunnen niet op een zakelijke OV-chipkaart geplaatst worden. U kunt daarom het beste bij uw bestelling gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meebestellen.
OV Vrij is een abonnement voor consumenten. Zulke abonnementen kunnen niet op een zakelijke OV-chipkaart geplaatst worden. U kunt daarom het beste bij uw bestelling gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meebestellen. Okee bedankt

Reageer