beantwoord

vanaf volgende week betaald parkeren station weesp

• 24 March 2021
  • 6 reacties
  • 905 Bekeken

Vanaf volgende week word op beide parkeerplaatsen van het station betaald parkeren €7,50 per dag.

Nu ben ik personeel (conducteur Amsterdam) en kan niet anders dan met de auto naar het station omdat mijn eigen dorp Ankeveen geen openbaar vervoer heeft.

Mijn vraag is of er iets geregeld word voor ons als personeel?

Kunnen we op onze businesscard gratis naar binnen?

Kan ik de kosten anders declareert?

Ik heb binnen Amsterdam al diverse bureaus en leidinggevenden gesproken maar niemand heeft een antwoord.

Heeft u enig idee?

icon

Beste antwoord door MoDe 24 March 2021, 18:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Vanuit Ankeveen is Bussum Zuid een prima alternatief, daar is het parkeren bij mijn weten gratis. 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij hebben als reizigers geen idee van wat de personeelsvoorwaarden zijn. Lijkt mij dat je het beste contact kunt opnemen met HR of het advies van @Tamzin opvolgen.

Reputatie 7
Badge +3

NS heeft niets te maken met de invoering van betaald parkeren in Weesp.

Zie: https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/betaald-parkeren-p-r-weesp-miv-31-maart-67648

Reputatie 7
Badge +3

Nog een aanvulling. Dit zijn de tarieven met ingang van 29 maart 2021:

Badge +3

Lekker duidelijk zeg!

Maar als je doordeweeks voor 7.00 (lang) parkeert of na 18.00 vertrekt betaal je dus meer. En in het weekend ook?

Reputatie 7
Badge +3

Het staat inderdaad heel raar op de website van de gemeente Weesp. Maar het parkeren bij P+R is in ieder geval een stuk goedkoper dan de €7,50 per dag waar @Laura.dejager@nslogin.nl het over had.

Ik vrees dat de parkeerkosten op niemand te verhalen zijn. 

Reageer