beantwoord

Vermiste kaart geblokkeerd, toch mee gereisd?

• 24 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Vorige week heb ik mijn NS kaart als vermist opgegeven (en een nieuwe aangevraagd). Op NS Zakelijk wordt aangegeven dat mijn oude kaart direct geblokkeerd zal worden. Vanochtend krijg ik echter een mail van NS waarin staat dat er gereisd is met met mijn oude vermiste kaart.

Rara, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 oktober 2018, 13:12

Hallo GFTDELANGEN, welkom op onze Community!

Het komt heel soms voor dat een blokkade niet 100% goed door kan komen. Ik vermoed dat dit hier ook het geval is en dan kan iemand met kwade bedoelingen hier inderdaad gebruik van maken. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met mijn collega's van NS Zakelijk. Telefonisch kan dit via 030 300 11 11, maar dit kan ook via Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Het komt heel soms voor dat een blokkade niet 100% goed door kan komen. Ik vermoed dat dit hier ook het geval is en dan kan iemand met kwade bedoelingen hier inderdaad gebruik van maken. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met mijn collega's van NS Zakelijk. Telefonisch kan dit via 030 300 11 11, maar dit kan ook via Twitter.

Ok, dank je!

Reageer