beantwoord

verzoek: einddatum ns businesscard achterhalen

• 19 april 2017
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Ik wil graag meedoen aan spitsmijden via www.myov.nl met mijn ns businesscard. Daarvoor moet ik deze kaart koppelen aan mijn persoonlijke ov-chipkaart account. Dat lukt echter niet omdat ik daarvoor de einddatum van mijn kaart moet weten en deze niet op de kaart vermeld is.

Verzoek: Kan iemand voor mij de einddatum van de ns businesscard achterhalen? Dat is al vaker gedaan, zie https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/einddatum-ov-chipkaart-33597. Ik hoor graag wie ik de kaartgegevens kan PM-en!
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 april 2017, 15:39

Hi martijnf! Welkom op het NS Serviceforum!

Om de einddatum van je kaart te achterhalen mag je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Ik moet er wel bij vermelden dat de doorlooptijd op het forum soms wat langer kan zijn daar ik niet dagelijks op het forum aanwezig ben. Een andere, snellere manier om de einddatum te achterhalen is om een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Via Twitter en Facebook kan je binnen een uur een reactie van ons verwachten. Via de Live Chat vrijwel meteen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hi martijnf! Welkom op het NS Serviceforum!

Om de einddatum van je kaart te achterhalen mag je mij een privébericht sturen met daarin je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Ik moet er wel bij vermelden dat de doorlooptijd op het forum soms wat langer kan zijn daar ik niet dagelijks op het forum aanwezig ben. Een andere, snellere manier om de einddatum te achterhalen is om een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Via Twitter en Facebook kan je binnen een uur een reactie van ons verwachten. Via de Live Chat vrijwel meteen 🙂
PM gestuurd met de gevraagde gegevens!
Ontvangen en beantwoord 🙂
En per ommegaande de gevraagde einddatum! Dank!

Reageer