beantwoord

Voordeelurenabonnement op Business Card

• 18 juni 2015
  • 4 reacties
  • 691 Bekeken

Ik heb nu een voordeelurenabonnement. Kan ik dit abonnement ook overzetten op een businesscard?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 juni 2015, 14:56

Welkom op het NS Serviceforum Remcor. Keuzereiziger heeft gelijk; het (oude) voordeelurenabonnement is niet over te zetten op een Business Card. Het is sowieso niet mogelijk om abonnementen over te laten zetten op een andere kaart. Wanneer je graag een kortingsproduct op een toekomstige Business Card wil kun je kiezen voor Dal Voordeel. Wanneer je veel op één traject gaat reizen is Traject Vrij wellicht een optie.
Bekijk origineel

4 reacties

Het is sowieso niet mogelijk om abonnementen over te laten zetten op een andere kaart.

Dat is het wel degelijk, alleen wil NS hier niet aan.
Welkom op het NS Serviceforum Remcor. Keuzereiziger heeft gelijk; het (oude) voordeelurenabonnement is niet over te zetten op een Business Card. Het is sowieso niet mogelijk om abonnementen over te laten zetten op een andere kaart. Wanneer je graag een kortingsproduct op een toekomstige Business Card wil kun je kiezen voor Dal Voordeel. Wanneer je veel op één traject gaat reizen is Traject Vrij wellicht een optie.
Reputatie 7
Badge +4
Even in aanvulling op Keuzereiziger:

Telefoonnummer 030 - 300 11 11 (op werkdagen, tussen 8.00 uur en 18.00 uur) of via e-mail: NSZakelijk@ns.nl
Reputatie 6
Badge +1
Waarschijnlijk niet.
Heeft u een oud voordeelurenabonnement, dan zou ik niet aan gedoe beginnen, dat abonnement is niet meer te krijgen, dus voorzichtig ermee. Het moderne Dal Voordeel bestaat ook als variant op de Businesscard.
Maar het overzetten kan waarschijnlijk niet, omdat een privé abonnement heel anders werkt dan een zakelijke versie. De eerste is reizen op saldo, de tweede reizen op rekening. Dat gaat nooit samen op één kaart.

Reageer