beantwoord

Vraag : waarom meld conducteur niks bij niet inchecken?

• 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik reis al meerdere jaren van Apeldoorn naar Utrecht en terug en in het bezit van een NS bussinescard. Nu moet ik sinds begin dit jaar aanvinken of mijn reis woonwerk is ivm de nieuwe regels van de baas. Nu viel mij op dat ik 2x ben vergeten in te checken maar dat dat niet werd vermeld door de controlerende conducteur?

ps in Apeldoorn vergeet je makkelijk in te checken omdat het infobord thv de incheckpalen staat.
icon

Beste antwoord door Edwin 27 februari 2017, 12:02

Vraagje: Jij bent personeel? Dit vanwege de toevoeging NS aan je gebruikersnaam.

Met een businesskaart krijg je (althans, de kaartverstrekker) achteraf een rekening als je niet ingecheckt bent/in de 'verkeerde' klasse zit. Dit is waarschijnlijk de reden dat je niets te horen krijgt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Vraagje: Jij bent personeel? Dit vanwege de toevoeging NS aan je gebruikersnaam.

Met een businesskaart krijg je (althans, de kaartverstrekker) achteraf een rekening als je niet ingecheckt bent/in de 'verkeerde' klasse zit. Dit is waarschijnlijk de reden dat je niets te horen krijgt.
Goedemorgen Remon. Welkom! Ik heb jouw naam even aangepast, omdat inderdaad alleen de moderators de toevoeging NS hebben.

Reageer