beantwoord

Vragen over gebruik NS-Businesscard

• 27 februari 2017
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

Ik zou graag voor het bedrijf waar ik werk (300+ medewerkers) een NS-Businesscard willen aanvragen. Ik zit alleen met een aantal vragen:
- Kan ik 5 kaarten zonder naam aanvragen en zo ja wat zijn dan de kosten?
- Wat zijn de kosten van het aanvragen van een NS-Businesscard en hoe lang zit je eraan vast?

Dank alvast voor uw reactie
icon

Beste antwoord door Wouter NS 27 februari 2017, 18:08

Hallo Agnes Visser en welkom op het forum.

Het is mogelijk om 5 of meer aan te vragen. De NS-Business Card is kosteloos. Er wordt natuurlijk wel betaald voor de ritten die gemaakt worden met de kaart of eventuele abonnementen die op de kaart worden geplaatst.

Als je een abonnement neemt, zit je er maand aan vast. Daarna is het dagelijks op te zeggen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Je kunt ze aanvragen en het kost 1ct om de bankrekening te bevestigen, verder kost de aanvraag niets. Voor zover ik weet kun je inderdaad kaarten bestellen op naam van het bedrijf (zonder naam dus) en kost dat ook niets extra's. Je zou het best even de klantenservice kunnen bellen, dat is het snelst, maar hier op het forum komt waarschijnlijk ook nog wel reactie 🙂
Even bellen is de snelste weg inderdaad, want de zogenaamde 'afdelingskaarten', kaarten zonder naam, kan je niet zomaar bestellen. Dat moet expliciet in de overeenkomst geregeld zijn.
Tja, bellen is niet snel als de lijn overbezet is 😉. Maar ik ga het nog een keer proberen. Dank voor jullie reactie!
Reputatie 6
Badge +1
Je kunt overigens ook snel weer van individuele kaarten af. Als ik het goed heb kun je met ingang van iedere dag abonnementen wijzigen, en na een maand individuele kaarten beƫindigen. Een stuk voordeliger dan met particuliere abonnementen in elk geval.
Hallo Agnes Visser en welkom op het forum.

Het is mogelijk om 5 of meer aan te vragen. De NS-Business Card is kosteloos. Er wordt natuurlijk wel betaald voor de ritten die gemaakt worden met de kaart of eventuele abonnementen die op de kaart worden geplaatst.

Als je een abonnement neemt, zit je er maand aan vast. Daarna is het dagelijks op te zeggen.

Reageer