beantwoord

Wanneer is de storing opgelost tbv on line "" geld terug bij vertraging "???

• 12 december 2018
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Blijkbaar is de storing op MijnNS bij de "gemaakte reizen" nog niet opgelost.
Vanaf begin november staan de gemaakte reizen nog steeds "in bewerking" en kun je dus niet geld terug bij vertraging aanvragen.
Wanneer wordt dit nu eindelijk opgelost ??
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 december 2018, 10:23

Ik zie dat je een nieuw topic bent gestart waarin al is gereageerd. Heel goed! Hopelijk heb je alsnog zonder problemen een claim in kunnen dienen!

De storing zou inderdaad verholpen moeten zijn 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik zou je helaas niet durven zeggen wanneer het is opgelost 😞.

De betreffende afdeling ontvangt wel heel graag voorbeelden. Is het wellicht mogelijk dat je een screenshot maakt van de transacties die je op 'in bewerking' ziet staan? Ook ontvang ik dan via een privébericht graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer. Ook verneem ik graag op welk tijdstip de printscreen dan is gemaakt. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
heb zojuist wel een mail gezonden, maar kan daarin geen printscreens in kwijt (geen geheugenruimte oid)
ik reis dagelijks van Maarn-Den Haag en vv. en vanaf 1 nov. zijn bijna alle reizen "in bewerking".
Ik begreep elders op de Community dat wel al aan deze storing wordt gewerkt (melding van vorige week geloof ik)....
Het is inderdaad een bekend probleem. De betreffende afdeling wil zoveel mogelijk voorbeelden hebben omdat blijkbaar binnen ons eigen systeem de ritten wel zijn verwerkt. Ik heb ook jouw gegevens doorgegeven. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!
okay, ogenschijnlijk is het probleem bij de reishistorie opgelost, ik zie de ritten staat en kan opmerkingen toevoegen en geld terug activeren.
MAARRRR, nu heb ik duidelijk op 11 december een vertraging van 3 kwartier opgelopen door een defecte trein en zegt het systeem dat de vertraging niet lang genoeg zou zijn geweest..... bizar systeem hebben jullie (lijkt toch verdacht veel op ontmoedigingsbeleid ja , als je zoveel moeite moet doen voor een service die van de kant van NS niet goed werkt)

Situatie:

11 dec. Trein vanuit Den Haag van 17.10 door defect pas vertrokken om 17.20 u.
Om 17.23 net buiten DH centraal weer stil door opnieuw defect
  • 17.35 u mededeling, we gaan terug naar DH, pas om 17.40 u trein in beweging en heeeeel langzaam terug richting Den Haag Centraal
  • trein 17.55 uur van DH CS richting Utrect CS genomen
  • Aankomst in Maarn 18.58 ipv 18.12 = dus 3 kwartier vertraging
Wat gaan jullie hier aan doen zodat ik toch mijn geld terug bij vertraging kan indienen?

Ik zie dat je een nieuw topic bent gestart waarin al is gereageerd. Heel goed! Hopelijk heb je alsnog zonder problemen een claim in kunnen dienen!

De storing zou inderdaad verholpen moeten zijn 🙂.

Reageer