Wijzigen mailadres BC resulteert in mail "wijzig wachtwoord"

• 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Bij het wijzigen van mijn mailadres als kaarthouder van een Businesscard krijg je een activatielink in de mail om het nieuwe mailadres te bevestigen. De tekst van de mail gaat echter over een wachtwoord, wat ik niet gewijzigd heb. Wat klopt hier niet?

3 reacties

Heel eerlijk denk dat ik dat dit gewoon een foutje is in ons systeem. Ik ga even mijn collega's van NS Business vragen of dit vaker gebeurt!
Mijn collega geeft aan dat de tekst in de e-mail niet klopt en dat hij dat heeft doorgegeven.

Daarnaast is het volgens hem een goed idee om sowieso een nieuw wachtwoord aan te maken gezien het account wordt gekoppeld aan een nieuw e-mailadres! 🙂
Mijn collega geeft aan dat de tekst in de e-mail niet klopt en dat hij dat heeft doorgegeven.

Daarnaast is het volgens hem een goed idee om sowieso een nieuw wachtwoord aan te maken gezien het account wordt gekoppeld aan een nieuw e-mailadres! :)

Ik mis de link tussen beiden even? Omdat ik mijn mailadres wijzig zou een nieuw wachtwoord maken praktisch zijn?

Tnx verders, het werkt uiteindelijk gewoon, maar het is wel verwarrend natuurlijk zo'n foutje 🙂

Reageer