beantwoord

Wijzigen rekeningnummer NS business card

• 22 juli 2016
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Beste,

Ik probeer mijn rekening nummer te wijzigen voor mijn NS business card, maar ik kan nergens iets vinden waar ik dat kan vinden. Ik ben ingelogd als kaarthouder op Mijn NS zakelijk.

Groet,

Rick
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 22 juli 2016, 16:59

Ik neem aan dat de kaarthouder niet online een bankrekening kan wijzigen. Als dat al online kan dient de abonnementhouder (dus waarschijnlijk uw werkgever) dat te doen. Ik zou u aanraden om NS Zakelijk te bellen. Zij zijn 24/7 bereikbaar via 030 300 11 11
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik neem aan dat de kaarthouder niet online een bankrekening kan wijzigen. Als dat al online kan dient de abonnementhouder (dus waarschijnlijk uw werkgever) dat te doen. Ik zou u aanraden om NS Zakelijk te bellen. Zij zijn 24/7 bereikbaar via 030 300 11 11

Ik ben zzp'er dus er zit geen werkgever boven mij, maar dien ik dan als contactpersoon ingelogd te zijn om het te wijzigen? Anders doe ik het telefonisch.
Hallo rickg91, welkom op het Serviceforum.
Wat jammer dat het niet lukt om het rekeningnummer te wijzigen via je account. Ik heb even navraag gedaan bij onze zakelijke afdeling en je dient dan inderdaad ingelogd te zijn als contactpersoon. Was dit het geval?

Reageer