Via Mijn NS wilde ik van Flex dal voordeel naar dalvoordeel op saldo. Krijg melding : eerst abonnement opzeggen. Heb ik gedaan krijg dan melding dat ik nu op Flex Basis sta en niet over kan naar Op Saldo. Gaat 24 uur duren. Staat nergens dat er tijdslimiet is en ik moet morgen ochtend met trein. Deze fout op website kost me dus geld. Slechte info die reiziger dupeert! Wie is verantwoordelijk voor die info? Wil daar klacht indienen.
beantwoord
Abonnement wijzigen van Flex naar Op saldo kan niet
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Flex beëindigen moet eerst bevestigd worden bij een kaartautomaat of servicepunt, maar dat heb je dus al gedaan.
De volgende dag (dus niet pas na 24 uur) zou het moeten lukken om een saldo-abonnement te bestellen. Voor een computer is ‘morgen’ om 02:00 vannacht.
Klacht indienen kan via https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.