Account verwijderen | NS Community
beantwoord

Account verwijderen

  • 14 August 2022
  • 9 reacties
  • 609 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zie nergens een manier om mijn community account te verwijderen.

Het gaat zo vaak mis bij de NS/Prorail. Daardoor ga ik nog meer klagen.

Daar wil ik vanaf en mijn account verwijderen.

Ik krijg hier ook NS antwoorden en er wordt niet echt met de klant meegeleefd.

Enkelen daarbij uitgesloten.

Om daardoor nutteloze discussies te ontwijken, wil ik hier stoppen.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 11:01

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Een moderator zal het voor u verwijderen, u kunt dat niet zelf. Ze komen hier om de paar uur langs en lezen in principe alle topics.

 

Goedemiddag!

Dit kunnen wij inderdaad uitvoeren, al lijkt het systeem hiervoor niet heel erg meewerkend op dit ogenblik. Ik ga ermee aan de slag en kom erop terug. Sorry voor het ongemak!

Ik heb al even niets van me laten horen, maar ik heb dit nog steeds uitstaan bij de specialisten achter het forum. Ik hoop snel een update te hebben.

Mijn account mag ook worden verwijderd. Ik gebruik het eigenlijk niet meer.

Reputatie 6

Dat is bij deze ook gedaan!

Ik heb inmiddels goed nieuws. Het probleem is aan de kant van de specialisten opgelost en het verzoek om het account te verwijderen is ingewilligd.

Een beetje off-topic, maar ik wil graag mijn naam veranderen, account wel behouden.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Rubenn! Ik heb je een privéberichtje gestuurd hiervoor.

Dank je wel! 

Reageer