Account verwijderen | NS Community
beantwoord

Account verwijderen

  • 12 February 2023
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aan welke moderator moet ik vragen om mijn account te verwijderen?

Ik heb al iemand aangeschreven die 2 jaar geleden actief was, de rest lijkt allemaal 9 maanden geleden actief te zijn geweest, maar mijn account staat nog steeds op deze site, dus ……….. welke moderator meldt zich? Dank. 

icon

Beste antwoord door Thom 12 February 2023, 09:30

Bekijk origineel

7 reacties

Ik stuur je even een e-mail!

Beste moderator

Graag zou ik deze account willen verwijderen, omdat het oude, gestolen en ov info van mijn dochter betreft.  Ik verneem graag wat ik moet doen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb net abusievelijk een account aangemaakt voor een verlopen ov-chipkaart. Ik wil het weer verwijderen, maar ik weet niet hoe. Kunt u mij helpen?

Wij kunnen je hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet helpen. Je kunt het beste telefonisch via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Ik heb net abusievelijk een account aangemaakt voor een verlopen ov-chipkaart. Ik wil het weer verwijderen, maar ik weet niet hoe. Kunt u mij helpen?

Ik heb het verzoek tot verwijdering ingewilligd.

Reputatie 7
Badge +3

Het is niet de bedoeling om ongevraagd een moderator een privébericht te sturen. Een openbaar bericht plaatsen, zoals je nu gedaan hebt is voldoende, daar zal door een moderator op gereageerd worden.

Reputatie 7
Badge +4

Moderatoren huppelen hier om de paar uur naar binnen, op zondag wat minder, maar ze lezen uw bericht, zullen u vragen een persoonlijk bericht te sturen en dan verwijderen ze uw account.

Reageer