Adieu, goodbye, auf wiedersehen

  • 12 January 2024
  • 13 reacties
  • 323 Bekeken

Hoi allemaal,

Middels dit topic wil ik graag aankondigen dat vandaag mijn laatste dag is bij de klanteNService en dus ook als moderator op deze Community.

Naast mijn werkzaamheden hier ben ik druk bezig geweest met de opleiding tot machinist bij NS en het punt is inmiddels gekomen dat ik mijn VVRV-examens gehaald heb en mijn vergunning mag gaan aanvragen. Dat kenmerkt ook de start van van mijn vervolg om ook het praktijkexamen bij NS te gaan halen, en dat kan ik niet combineren met dit werk.

Ik heb genoeg geleerd van jullie en zal aannemelijk ook in mijn nieuwe functie mijn kennis en inzichten hier blijven delen, maar dan dus niet langer als moderator ;). Dankjulliewel voor alle toffe momenten en berichtjes!

Tomas


13 reacties

Bedankt voor al je werk hier en welkom uiteraard!Ā šŸ˜„

Reputatie 7
Badge

Tomas, bedankt voor de samenwerking hier en heel veel plezier als machinist!

Wie weet zien we elkaar onderweg (als je moet wegleren bijvoorbeeld).

Reputatie 7
Badge +1

Heel veel succes en plezier als machinist. Ik ben benieuwd naar je ervaringen šŸ™‚

Reputatie 7
Badge +1

Heel veel succes en plezier als machinist. Ik ben benieuwd naar je ervaringen šŸ™‚

Ik sluit mij aan bij JurgenH en hoop je op dit forum nog eens terug te zien om je ervaringen te delen.

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor je tijd hier als moderator en hopelijk zien we je nog terug als machinist op deze community.Ā 

Hoi allemaal,

Middels dit topic wil ik graag aankondigen dat vandaag mijn laatste dag is bij de klanteNService en dus ook als moderator op deze Community.

Naast mijn werkzaamheden hier ben ik druk bezig geweest met de opleiding tot machinist bij NS en het punt is inmiddels gekomen dat ik mijn VVRV-examens gehaald heb en mijn vergunning mag gaan aanvragen. Dat kenmerkt ook de start van van mijn vervolg om ook het praktijkexamen bij NS te gaan halen, en dat kan ik niet combineren met dit werk.

Ik heb genoeg geleerd van jullie en zal aannemelijk ook in mijn nieuwe functie mijn kennis en inzichten hier blijven delen, maar dan dus niet langer als moderator ;). Dankjulliewel voor alle toffe momenten en berichtjes!

Tomas

Dank voor al je werk bij de NS-klantenservice en als moderator. Gefeliciteerd met het halen van deze VVRV examens en veel succes als machinist!

Reputatie 6
Badge +1

Succes met je examen en veel plezier als machinist šŸ˜ƒ

Reputatie 7
Badge

Gefeliciteerd! En kom vooral terug als je zin hebt inderdaad.

Reputatie 7
Badge +4

Waarde naamgenoot, dank voor alles, veel succes in je nieuwe baan en wie weet zien we je nog eens. Het ga je goed.

Reputatie 7

Succes, vent.

En dat je dan machinist mag zijn, betekent niet, dat je hier ineens moet wegwezen.

Dat bewijst Edwin elke dag.

Ā 

Goed doorstuderen en dan mag je ook zijn aanhef voeren (ā€œMachinist NSā€).

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt en veel succes en plezier als machinist. We kijken er naar uit je kennis en kunde in die andere functie ook hier mee te mogen maken.

Badge +3

Bedankt voor de hulp/samenwerking en succes met de verdere loopbaan!

En dan kan ik weer reacties posten die niet door jou verwijderd worden hahaĀ šŸ¤£

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel en veel succes in jouw verdere loopbaan.

Reageer