Adiós

  • 9 December 2022
  • 7 reacties
  • 219 Bekeken

Na ruim 7 jaar NS Klantenservice, waarvan de laatste 3 ook als NS Community Moderator is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Omdat dit mijn laatste week is, wil ik graag een moment nemen om jullie te bedanken voor alle mooie, uitdagende en leerzame momenten. Zonder jullie hulpvaardige en kritische input zou dit forum niets zijn. Bedankt en het beste gewenst voor de toekomst!


7 reacties

Maxime, bedankt voor je werk hier en heel veel succes met je nieuwe uitdaging.  Go for it !!!

Reputatie 7
Badge +4

Na ruim 7 jaar NS Klantenservice, waarvan de laatste 3 ook als NS Community Moderator is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Omdat dit mijn laatste week is, wil ik graag een moment nemen om jullie te bedanken voor alle mooie, uitdagende en leerzame momenten. Zonder jullie hulpvaardige en kritische input zou dit forum niets zijn. Bedankt en het beste gewenst voor de toekomst!

Mooie tekst. Jammer dat er weer een goede van de vaste hap weggaat, maar het is niet anders. We danken jou evenzeer voor de prettige sfeer die je meenam, en het ga je goed in je verdere leven. 

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel voor alles en veel succes bij de nieuwe uitdaging.

Reputatie 7
Badge

Veel geluk met je nieuwe baan, Maxime!

Reputatie 7
Badge

Dank je wel voor je inzet hier en de prettige samenwerking Maxime! Heel veel succes en plezier in de volgende uitdaging 👍

Dank voor al je werk en heel veel succes bij je nieuwe uitdaging!

Badge +3

Jij ook bedankt voor alles @Maxime NS (waaronder 27 privéberichten zie ik, de laatste alweer 10 maanden geleden). Ajuus, 't goei, houdoe: (in Assen zal dat wel Ajuus zijn) 😘

Reageer