beantwoord

Alle meldingen van deze community komen in mijn spamfolder

  • 3 August 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 3

Ik krijg meldingen per e-mail als er is gereageerd op een topic waar ik aan deelneem, maar deze komen altijd in mijn spamfolder. Ik heb de afzender toegevoegd aan mijn adresboek, niets helpt. Tijd voor een nieuwe en vakkundige IP-warming?

icon

Beste antwoord door Isitimela 3 August 2023, 13:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dit is al jaren het geval. Het lijkt alleen niet echt prioriteit te hebben bij Gainsight (leverancier van de software) en/of NS.

 

Reputatie 3

Ja, ik zag pas nadat ik dit had geplaatst dat er al een ouder onderwerp over was. Kwalijk dat dit nog steeds niet is opgelost, volgens mij is dit vrij eenvoudig te regelen.

 

Reputatie 7
Badge +1

Ja, ik zag pas nadat ik dit had geplaatst dat er al een ouder onderwerp over was. Kwalijk dat dit nog steeds niet is opgelost, volgens mij is dit vrij eenvoudig te regelen.

 

Voor NS is niets eenvoudig.😭

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg ze niet in mijn spam.

Badge +3

Ik krijg ze niet in mijn spam.

De community mails worden verstuurd uit naam van NS maar door een server die niet van NS is (maar van Amazon AWS/SES).

Dat is verdacht en daarom markeren de meeste providers ze keihard als spam. Vaak heb je ook niet de mogelijkheid (werkt niet) om ze te 'whitelisten’ door NS als vertrouwde contactpersoon toe te voegen of vanuit de spam toch naar je inbox te filteren.

Zie het door @Isitimela gelinkte topic.

Reageer