bericht aanpassen superuser.

  • 18 May 2023
  • 80 reacties
  • 1509 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 12114 reacties

Tot voor kort kon ik mijn reacties ook nog later dan 1 uur na plaatsing aanpassen. Net wilde ik een vergeten woord in een reactie van 2 uur geleden zetten, maar kreeg de melding dat ik niet gemachtigd was. Meer superusers dit tegengekomen?


80 reacties

Aan de naam van de software kan ik weinig veranderen helaas. :(

Maar in ieder geval bedankt voor de terugkoppeling. We gaan er weer mee verder.

Ik krijg gewoon jeuk van dat bedrijf. Marketingclub die toevallig ook software maakt. Ik mis hun “customer success book” waar MvdB ook verhaaltjes mocht schrijven. 

 

Wat Webhelp’s belang is bij inSided blijft een interessant vraagstuk. Men moet daar toch verdomd sterke account managers hebben. Weggekocht bij 9292 misschien……

Reputatie 7
Badge +3

Gainsight. Oh lord mag ik een teiltje. 
 

U wilde een teiltje?

 

Reputatie 7
Badge +3

 

Badge +3

{screenshot}

Ja het speelt nog steeds.

Oude/onjuiste info of tikfoutjes in eigen topics/reacties kunnen super users niet aanpassen na meer dan een uur.

Ik schrijf mijn gewenste aanpassingen wel op een 3M Post-it® Note* voor als het weer werkt.

* Oh jee, da’s reclame/spam 🤣

Ik heb nog altijd geen probleem met berichten aanpassen van dagen, maanden of jaren terug. 

Badge +3

Ik heb nog altijd geen probleem met berichten aanpassen van dagen, maanden of jaren terug. 

Tombola zonder winnaar of altijd prijs dus. Wij (ikke althans) hebben alle geduld 😴

En als het dan opgelost is, waar lag het eigenlijk aan?
Niet zeuren Robert, want het werkt weer (ooit) 😂

En? Is alles opgelost?🔮

Badge +3

Nope.

Nope.

https://www.bnr.nl/podcast/hoge-bomen/10515573/ns-alle-seinen-op-rood-het-vertrekstation

(ter afleiding) 😎

Reputatie 7
Badge +3

 

Badge +3

Bewerken gaat prima maar de wijziging(en) opslaan… 😥

Reputatie 7
Badge +3

Bewerken gaat prima maar de wijziging(en) opslaan… 😥

Ik had in mijn begin bericht van dit topic het volgende geschreven: ‘update: Het werkt weer.’ En toen op verstuur geklikt en kreeg dus dit pagina met oranje balk.

Badge +3

Ik had in mijn begin bericht van dit topic het volgende geschreven: ‘update: Het werkt weer.’ En toen op verstuur geklikt en kreeg dus dit pagina met oranje balk.

Precies, aanpassen lukt niet (maakt niet uit als het een tikfoutje is), maar foutieve info blijft gewoon staan als er nieuwe voorwaarden of gewijzigde tarieven of nieuwe inzichten zijn… 

Situatie begin mei (reactie ging over 4 mei de 2 minuten stil staan), en twee maanden later… 

 

Badge +3

Dit heeft weinig prioriteit, merk ik.

Reputatie 7
Badge +3

Dit heeft weinig geen prioriteit, merk ik.

Ik heb je opmerking even gecorrigeerd, als je het niet erg vindt. 

 

Edit 10/9/23:  het heeft blijkbaar toch effect gehad, ik kan dit nu wel aanpassen. 

Badge +3

Dit heeft weinig geen prioriteit, merk ik.

Ik heb je opmerking even gecorrigeerd, als je het niet erg vindt. 

Hey, ik kan woorden al een tijdlang niet eens meer [s]doorstrepen[/s].

Reputatie 7
Badge +3

Dat lukt mij ook niet meer. Op een gegeven moment moest ik wel een trucje toepassen door het bericht eerst op te slaan, vervolgens weer te bewerken en direct weer op te slaan. Maar dat werkt ook niet meer.

Hoe doe je dat, Momo? 😀

Badge +3

Hoe Momo het doet, weet ik niet, maar ik doe het door het eerst in Word te typen, het daar door te halen en dan hier in het tekstvak te plakken. De tekst blijft dan doorgehaald.

Reputatie 7
Badge +3

Magic

Of gewoon een ander trucje, het eerst in Word te typen en door te strepen en dan copy/paste hier. Zelfde als Tochjo dus.

Reputatie 7
Badge +4

Ik maak een bericht hier op de site, kopieer het, plaats het oorspronkelijke bericht dat soms wordt gepubliceerd en soms niet. Zo niet dan plak ik het en dan wordt het wel geplaatst.

Als ik wil editten dan doe ik dat op mijn iPhone.

Het is beter dan eerder, toen kon ik helemaal niks.

 

De inkomsten graaien van melkkoe NS en je verder nergens wat van aantrekken. Oh wat is die privatisering toch een zegen, alleen niet voor de behulpzame forumleden.

 

Badge +3

.

Reputatie 6

De issues zijn bekend en ik hoop dat we binnenkort een update hierover kunnen delen, maar op dit moment heb ik helaas nog geen zicht op een oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

De issues zijn bekend en ik hoop dat we binnenkort een update hierover kunnen delen, maar op dit moment heb ik helaas nog geen zicht op een oplossing.

Ik heb dit pas 3 maanden geleden naar voren gebracht. Voor mijn ict-probleem had NS ruim 2 jaar nodig. Ik weet wat geduld hebben is.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Super users! 
Goed dat jullie dit nog even aankaarten! Ik ben een poos met deze issue bezig geweest en op 30 mei heb ik het bericht gekregen dat het oplost zou moeten zijn. Maar helaas. Ik ga ze weer achter de broek aanzitten en hou jullie op de hoogte. Sorry dat dit inmiddels al zo lang duurt!

Reageer