Skip to main content

de in/uitcheckpaal op Zwanenburg/halfweg, perron richting haarlem, bij de uitgang werkt niet op de betaalpas.

hier kan je alleen een ov kaart gebruiken

Werkt die betaalpas wel bij andere NS-paaltjes?

Volgens mij staat er maar één op dat perron. (is een klein station). (laatst langs geweest ivm controle van een lift die als defect vermeld stond bij stationsliftstoringen.nl). Om uit te checken moet je dan dus de trappen op en weer af naar het andere perron en vervolgens weer terug. Dius lijkt mij wel iets om met enige spoed op te pakken) 

Hallo Abelr en welkom bij de NS Community!

Ik ga hierover direct eenmelding doorzetten. Hier moet inderdaad ven naar gekeken worden. Bedankt voor het melden!

Volgens mij staat er maar één op dat perron. (is een klein station). (laatst langs geweest ivm controle van een lift die als defect vermeld stond bij stationsliftstoringen.nl). Om uit te checken moet je dan dus de trappen op en weer af naar het andere perron en vervolgens weer terug. Dius lijkt mij wel iets om met enige spoed op te pakken) 

Ik bedoelde een willekeurige andere paal, om uit te sluiten dat het een probleem met de betaalpas is.

Reageer