Skip to main content

'T komt vaak voor dat ik mijn posts edit, maar soms komt het ook voor dat die optie volledig is verdwenen.

Ik ging er voorheen altijd van uit dat m'n post gerapporteerd was, al snapte ik vaak niet waarom.

Wat is de echte reden waarom deze optie soms vervalt?

We houden het uiteraard wel scherp in de gaten, maar we vertrouwen onze super users ook met deze functie.

Zelf heb ik er nog geen gebruik van gemaakt. Zo heb ik het nu ook aan Gorott overgelaten om zelf een ander antwoord te kiezen. Ik vraag me nu wel af wie dat andere antwoord heeft gemarkeerd, misschien was dat wel per ongeluk, was het de bedoeling die reactie te liken, zou niet de eerste keer zijn dat iemand op het verkeerde klikt. 

Zelf heb ik er nog geen gebruik van gemaakt. Zo heb ik het nu ook aan Gorott overgelaten om zelf een ander antwoord te kiezen.

Een topicstarter kan tegenwoordig toch altijd een ander antwoord kiezen of het antwoord verwijderen (de vraag op onbeantwoord zetten)? Ideaal.

Ik vraag me nu wel af wie dat andere antwoord heeft gemarkeerd, misschien was dat wel per ongeluk, was het de bedoeling die reactie te liken, zou niet de eerste keer zijn dat iemand op het verkeerde klikt. 

Ik denk dat het Laura was (zie haar reactie op vorige pagina), maar ikzelf heb ook wel eens op ‘beste antwoord’ geklikt terwijl ik eigenlijk een like wilde geven. Dat is nu eenvoudig ongedaan te maken.

In de nieuwe situatie moet ik wel opletten dat ik niet een (100% zeker) beste antwoord selecteer terwijl er al een ander correct antwoord gemarkeerd is, met name in lange topics die ‘afdwalen’, en een antwoord helemaal niet van toepassing is op de oorspronkelijke vraag.

Toegang tot het archief is wel een zegen om antwoorden te vinden (kopiëren) die ooit al gegeven zijn. Dat andere gebruikers die topics niet (meer) te zien krijgen bij zoeken is natuurlijk omdat het meestal om verouderde info gaat. Moderators kunnen op verzoek van een super user wel topics uit het archief halen.

Reageer