Wanneer komt er een sorteerfunctie op datum in het forum? | NS Community
beantwoord

Wanneer komt er een sorteerfunctie op datum in het forum?

  • 1 August 2022
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Helaas ontbreekt er een sorteerfunctie in het communityforum van de NS. Het is mogelijk om op eigen posten te filteren maar niet om de resultaten van de vragen en opmerkingen te sorteren op datum. Nu worden, als fictief voorbeeld, bij willekeur de posts van bijv. tien jaar geleden tussen die van gisteren geplaatst. Wanneer wordt deze keuze toegevoegd?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 August 2022, 12:44

Bekijk origineel

6 reacties

Het zal gaan om de zoekfunctie.

 

Het gaat idd om de zoekfunctie.

In verband met mijn vakantie heeft het even geduurd dat ik dit kon oppakken. Ik ben er echter achteraan gegaan bij de platformbeheerder en dit blijkt een verzoek te zijn die ook bij enige andere communities naar voren is gekomen. Ik heb aangegeven dat ook wij dit graag zouden willen zien, maar in hoeverre dit ook een feature is waar aan gewerkt gaat worden of wanneer dit dan toegevoegd moet worden, durf ik geen garanties over te geven helaas.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Natuwes! Goed dat je dit aangeeft. Op het moment wordt er volop gewerkt aan het verbeteren van onze Community. Ik heb je bericht daarom direct doorgestuurd zodat er ook gekeken kan worden of deze mogelijkheid toegevoegd kan worden.

Reputatie 7
Badge +1

Maar die sorteerfunctie is er toch gewoon?

Ik kan mijn eigen (en andermans) reacties sorteren op van nieuw naar oud of van oud naar nieuw:

Badge +3

Het zal gaan om de zoekfunctie.

Reputatie 7
Badge +1

Het zal gaan om de zoekfunctie.

Daar kan inderdaad niet gesorteerd worden. Alleen kan ik daar niet op m'n eigen posts filteren. Vandaar dat ik dacht dat het om het eigen reacties gedeelte ging.

De topics zullen daar gok ik op relevantie gesorteerd worden. En dan staat inderdaad alles qua datum door elkaar.

 

Reageer