beantwoord

0 euro?

  • 18 september 2017
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Zaterdag had ik een foute incheck gedaan. Dus niet met de trein gereden vanaf Zoetermeer. Maar er is wel 20 euro afgeschreven. Helaas wordt het niet terug gegeven. Volgens de declaratie staat er 0 euro, maar op de transacties staat 20 euro.... Zie maar via de bijlage in dit schrijven.
icon

Beste antwoord door Tamzin 18 september 2017, 09:58

Door het inchecken is het saldo automatisch opgehoogd met €20 omdat het saldo kennelijk te laag was om te kunnen inchecken. Dat U daarna voor €0 reist door gelijk weer uit te checken verandert dat niet. Die €20 staat nu gewoon op uw kaart.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Door het inchecken is het saldo automatisch opgehoogd met €20 omdat het saldo kennelijk te laag was om te kunnen inchecken. Dat U daarna voor €0 reist door gelijk weer uit te checken verandert dat niet. Die €20 staat nu gewoon op uw kaart.
Misschien kan een moderator de middelste afbeelding even verwijderen, daar staat IBAN-rekeningnummer + tenaamstelling in namelijk.
Reputatie 6
Badge +2
Door het inchecken is het saldo automatisch opgehoogd met €20 omdat het saldo kennelijk te laag was om te kunnen inchecken. Dat U daarna voor €0 reist door gelijk weer uit te checken verandert dat niet. Die €20 staat nu gewoon op uw kaart.
Nee, er is ingecheckt bij Connexxion en uitgecheckt bij NS, dat zijn twee onvolledige transacties.
Hallo André Visser en welkom op het NS Forum,

Je kunt altijd een claim indienen via je MijnNS-account. Is dit al gelukt?

Reageer