beantwoord

1e klas reizen met studentenOV en NS extra

• 30 januari 2018
  • 7 reacties
  • 1686 Bekeken

Ik heb mij zojuist aangemeld voor NS extra met mijn studenten OV. Nu zag ik staan dat je een upgrade kan doen naar 1e klas reizen. Is dit een eenmalige upgrade? of kan ik dan voortaan altijd 1e klas reizen? En gaat deze upgrade van zelf in of moet ik dit zelf nog ergens instellen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 januari 2018, 15:53

Welkom op ons forum en wat leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Extra. Heel slim!

De upgrade is éénmalig en een unieke code zal via een mailtje binnen een paar werkdagen naar je toegezonden worden.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op ons forum en wat leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Extra. Heel slim!

De upgrade is éénmalig en een unieke code zal via een mailtje binnen een paar werkdagen naar je toegezonden worden.

Ik heb ook een studenten-ov, Kan ik het ook voor een reis met de beneluxtrein gebruiken naar Gent?
Badge +3
Hoi Damian Tot aan de grens mag dat ja...
Hoi Damian Tot aan de grens mag dat ja...

Hoe gaat dat in zijn werking als ik dat doe?
In Essen snel naar de 2de klas lopen? 😛
Badge +3
Hoe gaat dat in zijn werking als ik dat doe?
In Essen snel naar de 2de klas lopen? :P

Ik vermoed van wel, maar dat gaan mensen zoals Slidestops of HC Loes of buitenlandreizigers zoals Thom of klant_Jac je haarfijn vertellen!
Reputatie 7
Badge +4
Strikt genomen ben je in Essen te laat, want dat is al België. De controle in de trein is aan de strakke kant en vindt vaak plaats tussen Roosendaal en Antwerpen. Omdat het grensverkeer is, zijn er wel eens wat incidenten, dus je doet er wijs aan om in Roosendaal te verhuizen. Formeel is je kaartje geldig tot de grens, ongeveer zes tot zeven minuten rijden na vertrek uit Roosendaal. Als je links dorpsbebouwing ziet en rechts een breed spoorwegemplacement, ben je al over de grens.
Strikt genomen ben je in Essen te laat, want dat is al België. De controle in de trein is aan de strakke kant en vindt vaak plaats tussen Roosendaal en Antwerpen. Omdat het grensverkeer is, zijn er wel eens wat incidenten, dus je doet er wijs aan om in Roosendaal te verhuizen. Formeel is je kaartje geldig tot de grens, ongeveer zes tot zeven minuten rijden na vertrek uit Roosendaal. Als je links dorpsbebouwing ziet en rechts een breed spoorwegemplacement, ben je al over de grens.

Dankjewel voor de info!

Reageer