beantwoord

1e klas wanneer?

• 9 juni 2017
  • 9 reacties
  • 432 Bekeken

wanneer kan ik gratis 1e klas reizen?
icon

Beste antwoord door Thom 9 juni 2017, 10:25

Er loopt een aanbieding voor een gratis upgrade eerste klas als u zich aanmeldt voor NSExtra. Dan moet u een tweedeklaskaartje hebben en dan mag u daarmee eenmalig in de eerste klas. Ik moet echter gokken omdat uw vraag niet zo helder is. We kunnen moeilijk een vraag beantwoorden als we niet weten wat de vraag zal zijn 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Als Pasen op een vrijdag valt?

Misschien kunt u uw vraag iets uitgebreider formuleren.
Reputatie 5
Badge
...wanneer je een dergelijk ticket of reisrecht hebt.
Reputatie 7
Badge +4
Er loopt een aanbieding voor een gratis upgrade eerste klas als u zich aanmeldt voor NSExtra. Dan moet u een tweedeklaskaartje hebben en dan mag u daarmee eenmalig in de eerste klas. Ik moet echter gokken omdat uw vraag niet zo helder is. We kunnen moeilijk een vraag beantwoorden als we niet weten wat de vraag zal zijn 😉
Ik neem (ook) aan dat het om de NS Extra actie gaat. Die upgrade krijg je binnen een paar weken op de mail binnen.
Reputatie 7
Badge
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Heerlijk gratis 1e klas reizen. 🆒
Reputatie 7
Badge +4
Wel wat sneu voor de enkele mensen die betalen voor de eerste klas. Er moeten er naast mij toch nog een paar te vinden zijn die geen gebruik maken van de zoveelste actie, dan wel over het abstractieniveau beschikken een 1 van een 2 te kunnen onderscheiden ;-)

Kunnen die acties voor goedkoop of gratis eerste klas niet eens stoppen? Je bent bijna een sukkel als je nog betaalt.

Ondanks alle gemopper blijf ik toch lekker eerste klas reizen. Het is het verschil tussen onderweg zijn en reizen. Ergert u niet en verbaast u slechts (over Marketing).
Ik snap je gedachte hierover Thom, gelukkig gaat het om een éénmalige upgrade. Als je regelmatig gebruik maakt van je 1e klas 'vrij-abonnement' dan kan dit zeker uit.
Reputatie 7
Badge +4
Je hoort mij niet mopperen over Dalvrij, ik heb er inderdaad eentje 😉 ik heb er veel plezier van en kan het iedereen aanraden die wat vaker reist en de spits kan mijden.
Badge +3
Het zal de komende tijd inderdaad wel wat drukker worden met klanten (ahum, reizigers moet ik zeggen volgens een ander topic) die 1e klas mogen reizen (niets gratis, maar als upgrade 2-1) na aanmelden voor NS Extra, als bedankje voor het delen van hun gegevens.

Persoonlijk denk ik dat er geen problemen zullen zijn met zitplaatsen. De vorige keer dat ik meereis- en upgradekaartjes kreeg stapte ik om 16:18 (spits dus!) in de IC Eindhoven naar Utrecht, en kon een 'Brammetje doen' terwijl de 2e klasse en balkons uitpuilden met mensen zittend op de trappen...

Voor wie het nog niet wist, een 'Brammetje' is iets dat conducteur Bram bedacht heeft, een selfie van een lege coupé maken met jouw eigen gezicht half er op :D

Reageer