beantwoord

1ste klas

• 10 december 2017
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Laatst hadden veel mensen een e mail ontvangen over een dag gratis reizen in de eerste klas. Ik heb deze nog niet ontvangen of waar kan ik me hier voor aanmelden
icon

Beste antwoord door Robert B 10 december 2017, 12:51

Welkom op het forum!

Die 1e klas upgrades zijn volgens mij als je je aanmeldt voor NS Extra (via de link in de e-mail).

Na aanmelding krijg je binnen enkele weken twee couponcodes waarmee je de upgrades kunt verzilveren/ophalen.

Het gaat natuurlijk niet om gratis dagkaarten maar dat je 1e klas mag reizen op een 2e klas vervoersbewijs.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt zich hier aanmelden voor NSExtra, als u aan de voorwaarden voldoet.

Niet iedereen krijgt alle aanbiedingen automatisch en niet iedereen heeft er recht op.

Zie verder de opmerkingen van Robert B. te E. e.o. hieronder.:D
Badge +3
Welkom op het forum!

Die 1e klas upgrades zijn volgens mij als je je aanmeldt voor NS Extra (via de link in de e-mail).

Na aanmelding krijg je binnen enkele weken twee couponcodes waarmee je de upgrades kunt verzilveren/ophalen.

Het gaat natuurlijk niet om gratis dagkaarten maar dat je 1e klas mag reizen op een 2e klas vervoersbewijs.
Nou ik vindt ik verschrikkelijk en vooral niet eerlijk dat er weinig wordt gecontroleerd in de treinen want in de eerste klas bevindt zich wel veel tweede klas passagiers op zich vindt ik dat niet erg maar soms gaat het gepaard met veel herrie en soms tijdens de controles van de conducteur blijkt het inderdaad zo te zijn en worden ze netjes toegewezen naar de 2 de klas. ik vindt het op zich fijn om met de trein te reizen vooral naar mijn werk toe en gun ik iedere passagier een fijne plek in trein alleen kan er best wat vaker gecontroleerd worden.

Reageer