beantwoord

5 x reizen in okt. Euro 2,50 terug

Regelmatig per trein? Ik reis regelmatig naar Beilen, daluren, maar laatste stuk Zwolle-Beilen is haringen in een ton. Zelfs staan in een middenpad onmogelijk, dus in het portaal en hiervoor moet ik wel betalen. Dus 5 x reizen euro 2,50 terug is wel een heel slecht aanbod.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 18 oktober 2015, 11:40

Hoi appeltje, welkom hier.

Jammer om te lezen dat je het reizen met de trein niet altijd als even prettig ervaart. Reis je regelmatig in de spits? Dan kunnen we door het hoge aantal reizigers een zitplaats inderdaad niet garanderen waardoor het mogelijk is dat je moet staan tijdens de reis. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt maar de teruggave van € 2,50 staat hier los van. Deze ontvang je bij het maken van 5 reizen vanwege je aanmelding bij NS Extra.

Bekijk origineel

3 reacties

Jammer om te lezen dat je het reizen met de trein niet altijd als even prettig ervaart. Reis je regelmatig in de spits? Dan kunnen we door het hoge aantal reizigers een zitplaats inderdaad niet garanderen waardoor het mogelijk is dat je moet staan tijdens de reis. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt maar de teruggave van € 2,50 staat hier los van. Deze ontvang je bij het maken van 5 reizen vanwege je aanmelding bij NS Extra.
Reputatie 4
Badge
LauraR NS schreef:

Beste Laura,
TS geeft aan dat hij in de daluren reist. Dus wellicht is er dan wel wat aan te doen met aanvullende materieelinzet.
Groet, John
@LauraR NS misschien dat u niet zo bekend bent met Nederlandse gezegden; Als haringen in een ton zitten Betekenis: zich erg dicht op elkaar bevinden

Reageer