beantwoord

aanbieding 2klas naar 1ste klas

• 14 februari 2017
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Ik heb ook een valentijnscadeau van NS ontvangen maar alleen de aanbieding van Meereiskaart 1ste klas. Kan ik ook de aanbieding 2de klas naar 1ste klas ontvangen zodat ik 1 keer doordeweeks 1ste klas met NS dagkaart reizen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 februari 2017, 21:59

Helaas kan ik dit niet meer wijzigen voor je Antje Spoor, ik hoop dat je alsnog een goed nut vindt voor de meereiskaart.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Antje Spoor en welkom op het NS Serviceforum.

Begrijp ik goed dat je via de NS Extra Valentijnsactie de meereiskaart hebt gekregen, en niet de klassewisselkaartjes?
NS Extra biedt jou een actie aan die op jou is toegespitst. In dit geval lijkt het erop dat jij zelf al een 1ste klasse abonnement hebt, waardoor je de Meereiskaart hebt gekregen in plaats van de klassewisselkaartjes.
Hallo Antje Spoor en welkom op het NS Serviceforum.

Begrijp ik goed dat je via de NS Extra Valentijnsactie de meereiskaart hebt gekregen, en niet de klassewisselkaartjes?
NS Extra biedt jou een actie aan die op jou is toegespitst. In dit geval lijkt het erop dat jij zelf al een 1ste klasse abonnement hebt, waardoor je de Meereiskaart hebt gekregen in plaats van de klassewisselkaartjes.

Klopt, maar ik heb een weekend vrij abonnement dus kan alleen in het weekend 1ste klas "gratis" reizen. Ik wil nl een keer doordeweeks reizen maar mis nu de aanbieding van 2de naar 1ste klas. vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Helaas kan ik dit niet meer wijzigen voor je Antje Spoor, ik hoop dat je alsnog een goed nut vindt voor de meereiskaart.
Helaas kan ik dit niet meer wijzigen voor je Antje Spoor, ik hoop dat je alsnog een goed nut vindt voor de meereiskaart. Helaas is die aanbieding niet voor mij van toepassing. Zeer jammer want ik kon hem goed gebruiken. Waarom is dit niet te wijzigen. Gewoon een code met link naar mijn email sturen, toch?

Reageer