beantwoord

aanbieding dagretour

Ik heb een aanbieding voor een dagretour voor twee personen gekregen, maar als ik de code invul dan krijg ik de melding dat deze al is gebruikt.... Daarna de andere code ingevuld, zelfde reactie. Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 april 2018, 14:50

Inmiddels heb ik Goalmaster kunnen voorzien van een oplossing. Mochten andere reizigers problemen hebben met hun NS Extra codes, meld dit dan vooral in dit topic.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Hallo Goalmaster en welkom op het NS Serviceforum.

Begrijp ik goed dat het hier om een NS Extra aanbieding gaat n.a.v. dit topic?
Inderdaad
Reputatie 7
Zou je mij daarover een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- E-mailadres en foutieve codes

Dan zoek ik uit wat er fout gaat en probeer ik je verder te helpen. Een privébericht verstuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Reputatie 7
Inmiddels heb ik Goalmaster kunnen voorzien van een oplossing. Mochten andere reizigers problemen hebben met hun NS Extra codes, meld dit dan vooral in dit topic.
Reputatie 1
Beste Thomas,Misschien kunt u mij ook helpen.
Ik heb enkele dagen geleden al de vraag gesteld, en het antwoord zou zijn door 030 7515155 te bellen.
Hier kom ik niet doorheen vanwege de wachttijd.
Mijn vraag; ik heb 2 codes voor reisretour ontvangen en deze per abuis gewist, kan ik deze opnieuw ontvangen?
Zodat ik er alsnog gebruik van kan maken.
Hiervoor zou ik u zeer erkentelijk zijn.
vr groet, Tru
Reputatie 7
Dat zou via de Klantenservice opgelost moeten kunnen worden. Naast de telefonische Klantenservice zijn wij ook 24/7 bereikbaar via Twitter en Facebook!
Reputatie 1
Ik heb geen gebruik van Twitter en Facebook
Badge +3
Later op de avond is het vaak rustiger bij 030 751 5155. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar.
Reputatie 1
Kan ik dit niet via mail ontvangen?
Reputatie 5
Je zal ze toch eerst moeten bellen om die mail weer te ontvangen.
Reputatie 1
Beste,
Ik heb de klantenservice gebeld, deze gaven aan mij geen nieuwe codes te kunnen toesturen.
Dus helaas heb ik vette pech.
Is er nog een andere mogelijkheid?
Reputatie 1
Beste Thomas,

Ik heb inmiddels 2 nieuwe codes ontvangen van x die deze niet gebruikt, waarvoor ik erkentelijk ben.
Nu mis ik nog de link om te verzilveren, deze is niet mee gezonden.
Kunt u mij verder van dienst zijn?
Badge +3
Dat is https://www.ns.nl/couponcode
Reputatie 1
Hartelijk dank.
Badge +3
Volgens mij zijn het geen couponcodes, maar kortingscodes, en moeten ze worden ingevuld als kortingscode bij de bestelling via deze pagina.
Badge +3
Goed gevonden Tochjo, dus als het via de andere link niet lukt dan komt het via die pagina zeker goed.
Reputatie 1
Is het mogelijk de ticket te plaatsen op de ov kaart via laden op ov kaart en dan later de ``bestelling`` ophalen via de automaat op de dag van reizen?
Tru, ik neem aan dat dit kan. Je ziet als je het bestelproces start vanzelf de opties staan waaruit je kunt kiezen.
Reputatie 1
Ik heb een aanbieding voor een meereisretour voor €4 euro
Kan deze gebruikt worden icm een keuzedag retour kaart?
Die mag je in combinatie met een keuzedag gebruiken. Ik wens je alvast veel reisplezier, Tru.
Reputatie 1
Hartelijk dank voor het snelle antwoord

Reageer