Aanbieding Ns extra dagkaart voor 15 euro

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik heb een vraag over de aanbieding van NS extra. Twee dagkaarten voor 15 euro per stuk: Niet duidelijk is of je naar elke plaats in Nederland kunt reizen met deze tickets of alleen naar de in de mail genoemde plaatsen. De mail is zó onduidelijk dat wij het na uren puzzelen nog niet begrijpen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
U kunt naar (en van) elk station in Nederland reizen. Bij het bestellen kunt u de stations van vertrek en aankomst invullen. Zo kunt u van Roodeschool naar Maastricht en terug voor slechts 15 euro 😉
Reputatie 4
Het zijn dagretoers en volgens mij alleen geldig naar de plaatsen die op de kaart ernaast zijn aangegeven.
Hallo PvE, welkom op onze Community!

Het gaat hier om twee dagretour kaarten. De plaatsen op de kaart laten zien bij welke bestemmingen je voordeliger uit bent, dit zie je in het groene gebied. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Als ik van deze actie gebruik wil maken moet ik meteen een reisdatum vastleggen? Dat kan ik nog niet overzien...is dit tegenwoordig zo? In het verleden hoefde dat nl niet...Dan vind ik het geen leuke actie...@Miriam NS
Reputatie 6
Badge
watsu schreef:

Als ik van deze actie gebruik wil maken moet ik meteen een reisdatum vastleggen? Dat kan ik nog niet overzien...is dit tegenwoordig zo? In het verleden hoefde dat nl niet...Dan vind ik het geen leuke actie...@Miriam NS

Bij deze actie moet je inderdaad van te voren je reisbestemming en datum vast leggen.

Reageer