beantwoord

Aanbiedingen

• 11 september 2015
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Regelmatig krijg ik als voordeelurenkaarthouder aanbiedingen voor een dagkaart (2e klasse) of een upgrade naar de eerste klas.
Aangezien wij al jaren alleen nog eerste klasse reizen hebben wij niets aan deze aanbiedingen.
Waarom geeft u bij aanbiedingen niet standaard aan of men 2e of 1e klasse wil reizen?
icon

Beste antwoord door JanH NS 13 september 2015, 16:54

Hallo Hand Ohr, welkom op het forum. De aanbiedingen voor vaste klanten worden niet geselecteerd op klasse. Zoals Gert-Jan G hierboven aangeeft is een aanbieding voor een dagkaart of goedkoop overgangsbewijs ook voor reizigers die liever 1e klas reizen een leuke actie. Het is trouwens bij veel aanbiedingen op de website van de Spoordeelwinkel wel mogelijk om aanbiedingen voor 1e of 2e klas te boeken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Waarom heeft u niets aan een goedkope upgrade naar eerste klas als u altijd eerste klas reist? Bij de 2e klas dagkaart zou het sympathiek zijn om een betaalde eerste klas upgrade-mogelijkheid toe te voegen omdat je die korting ander alleen weg kunt geven aan een ander.
Hallo Hand Ohr, welkom op het forum. De aanbiedingen voor vaste klanten worden niet geselecteerd op klasse. Zoals Gert-Jan G hierboven aangeeft is een aanbieding voor een dagkaart of goedkoop overgangsbewijs ook voor reizigers die liever 1e klas reizen een leuke actie. Het is trouwens bij veel aanbiedingen op de website van de Spoordeelwinkel wel mogelijk om aanbiedingen voor 1e of 2e klas te boeken.
Op 04.12 ontving ik een aanbieding (NS Extra) voor een gratis superdalretourticket (dagkaart)
voor twee personen. Wederom alleen 2e klas.
Ik blijf van mening dat een dergelijke aanbieding tegen meerprijs er ook voor de 1e klas zou moeten zijn.
Excuses. De kaart is niet gratis maar kost € 18.
Begrijpelijke opmerking Hans. De verhouding 1e/2e klas plekken in een trein is echter toch behoorlijk in het voordeel van de 2e klas. Door alle aanbiedingen ook beschikbaar te maken voor 1e klas zou daar een capaciteitsprobleem kunnen ontstaan.

Reageer