beantwoord

aanbiedingens NS extra

• 11 november 2016
  • 7 reacties
  • 352 Bekeken

Waarom krijg ik haast geen aanbiedingen van NS extra? Familie van mij die een paar straten van mij vandaan wonen krijgen leuke aanbiedingen van meereiskaart Haarlem en ik niets?
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 november 2016, 12:15

Welkom op het forum Henny45!

In november ontvangen NS Extra deelnemers een exclusieve aanbieding per e-mail. Er zijn drie verschillende aanbiedingen:

1. Twee Superdal retourtickets 2e klas voor € 19,- en 1e klas voor € 25,-. Met de Superdal retourtickets reizen klanten een dag onbeperkt in Nederland, vanaf 11.00 uur 's ochtends.
2. Een meereiskaart naar Haarlem voor € 7,95. Hiermee kunnen NS Extra deelnemers iemand meenemen in de trein naar Haarlem voor € 7,95, vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend.
3. Twee retourtickets van elk station in Nederland naar elk station in België in de 1e klas voor € 49,-. Geldig vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend.

Elke deelnemer ontvangt één van de drie aanbiedingen. Heb jij aanbieding 1 of 3 ontvangen of helemaal geen aanbieding?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum NS Extra. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

7 reacties

In november ontvangen NS Extra deelnemers een exclusieve aanbieding per e-mail. Er zijn drie verschillende aanbiedingen:

1. Twee Superdal retourtickets 2e klas voor € 19,- en 1e klas voor € 25,-. Met de Superdal retourtickets reizen klanten een dag onbeperkt in Nederland, vanaf 11.00 uur 's ochtends.
2. Een meereiskaart naar Haarlem voor € 7,95. Hiermee kunnen NS Extra deelnemers iemand meenemen in de trein naar Haarlem voor € 7,95, vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend.
3. Twee retourtickets van elk station in Nederland naar elk station in België in de 1e klas voor € 49,-. Geldig vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend.

Elke deelnemer ontvangt één van de drie aanbiedingen. Heb jij aanbieding 1 of 3 ontvangen of helemaal geen aanbieding?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum NS Extra. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Waarom word er niet veel meer rekening gehouden met alleenreizenden. Ik kreeg de aanbieding met 2 superdal retourtickets. Hier maak ik dus geen gebruik van. Vanaf 11.00 pas gaan reizen vind ik ook veel te laat.
Reputatie 7
Waarom word er niet veel meer rekening gehouden met alleenreizenden. Ik kreeg de aanbieding met 2 superdal retourtickets. Hier maak ik dus geen gebruik van. Vanaf 11.00 pas gaan reizen vind ik ook veel te laat.
De reden dat deze tickets zo goedkoop aan kunnen worden geboden is omdat er dus bijvoorbeeld bij het meereiskaartje een betalende en een zeer goedkope reiziger is.. Verder is de spits tot 9, maar na 9 is het nog steeds en opnieuw druk (na 9 gelden de meeste kortingen) om de reizigers nog meer te spreiden is voor na 11 gekozen.

Verder zijn het, zoals de naam al zegt, Extra's. U hoeft hier natuurlijk geen gebruik van te maken en kunt met uw eigen kaart ook voor 11'en rijden. En zoals bij elke kortingsactie weer, ben blij dat ze er zijn. Ik loop ook niet een supermarkt in om andere voorwaarden aan hun kortingen te stellen, ze zijn zoals ze zijn, met een reden 😉
Dank voor uw antwoord. Maar mijn eerste vraag blijft natuurlijk staan. Waarom geen aanbieding voor 1 persoon. Het zou ook leuk zijn als ik zelf een keuze mocht maken uit de aanbiedingen.
Met deze aanbiedingen hopen we meer mensen kennis te laten maken met de trein. Jammer om te lezen dat de aanbieding voor jou als alleenreizende niet interessant is. Wellicht zit er in de toekomst wel een geschikte actie tussen. Via de Spoordeelwinkel bieden we overigens regelmatig leuke aanbiedingen aan die ook geschikt zijn voor reizigers die alleen op pad gaan.

Ik heb in november niets ontvangen. Wel in september een bonus van € 2,50 als ik een treinreis maak in september. Verder niets
Hey Henny, elke deelnemer ontvangt één van de drie aanbiedingen. Er worden bij deze module geen klanten uitgesloten dus elke NS Extra deelnemer ontvangt een e-mail. Heb je je ongeweste postvak in al gecheckt?

Reageer