beantwoord

Aangemeld maar geen welkomsbericht of coupon

• 6 december 2017
  • 4 reacties
  • 354 Bekeken

Ik heb me gister aangemeld voor NS Extra en moest dit definitief maken door op een link te klikken in de mail. Als.ik dit doe krijg ik de melding; "Er is een fout opgetreden. Wij hebben uw aanmelding voor NS Extra al verwerkt". Ik heb geen welkoms email ontvangen en dus ook geen coupon voor 1ste klas upgrade (geldig tm 10dec). Wat moet ik doen om dit alsnog op orde te krijgen en te kunnen proviteren van de upgrade?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 december 2017, 12:11

Welkom op het Serviceforum, wibakk en patrick45.

Vervelend dat jullie beide problemen hebben met de aanmelding voor NS Extra. De welkomstmail kan maximaal 3 dagen op zich laten wachten. Indien je problemen ervaart met het afronden van je aanmelding wil ik jullie adviseren even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Via deze kanalen krijg je binnen uiterlijk 1 uur een reactie vanuit onze Klantenservice 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

ik heb hetzelfde probleem. alleen kreeg ik geen foutmelding, maar dus ook geen welkomstmail. Hoe kan ik nu profiteren van een 1e klasreis. En geldt deze aanbieding ook voor reizen net arriva?
Welkom op het Serviceforum, wibakk en patrick45.

Vervelend dat jullie beide problemen hebben met de aanmelding voor NS Extra. De welkomstmail kan maximaal 3 dagen op zich laten wachten. Indien je problemen ervaart met het afronden van je aanmelding wil ik jullie adviseren even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Via deze kanalen krijg je binnen uiterlijk 1 uur een reactie vanuit onze Klantenservice 🙂
Leuke actie dan, loopt tot 10dec. 5 dec bericht over de actie, 8 dec mag je blij zijn dat je de coupon ontvangt terwijl ik voornamelijk door de weeks reis.. actie van niks dus?
De Upgrade kan je verzilveren tot en met 31 december 2017 🙂

Reageer