beantwoord

aanklikken

  • 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

dat word gevraagd.klik hier om je account te bevestigen.Alleen het werkt niet
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 juli 2016, 09:01

Forumleden, klik op de volgende link voor een uitleg over NS Extra. Wanneer inloggen op MijnNS niet mogelijk is kunnen klanten het beste contact met onze Klantenservice opnemen. Het kan namelijk komen door bijvoorbeeld twee e-mailadressen in ons systeem en wij kunnen dit nakijken/verwijderen.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, kleinkinderen4! Leuk dat je het hebt gevonden.

Gaat dit over het activeren van een Mijn NS account of over het Activeren van NS Extra? Ik lees het graag om je verder te kunnen helpen.
Welkom op het NS Serviceforum, kleinkinderen4! Leuk dat je het hebt gevonden.

Gaat dit over het activeren van een Mijn NS account of over het Activeren van NS Extra? Ik lees het graag om je verder te kunnen helpen.
inderdaad .het activeren lukt niet
Welk van de twee onderwerpen betreft het precies?

1. Mijn NS
2. NS Extra
Forumleden, klik op de volgende link voor een uitleg over NS Extra. Wanneer inloggen op MijnNS niet mogelijk is kunnen klanten het beste contact met onze Klantenservice opnemen. Het kan namelijk komen door bijvoorbeeld twee e-mailadressen in ons systeem en wij kunnen dit nakijken/verwijderen.

Reageer