beantwoord

aanmelden NS Extra foutmelding

  • 4 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Na het wijzigen van mijn e-mail adres bleef NS Extra gekoppeld aan mijn oude mailadres. Afgemeld van NS Extra via de link in de nieuwsbrief. Daarna lukt aanmelden met het nieuwe e-mailadres niet. Foutmelding. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 4 oktober 2019, 15:28

Beste ivonne1. welkom bij de NS Community.

Ik denk dat je in dit geval het beste contact op kunt nemen met ons Klantenservice. Dan kunnen we direct kijken of je onder het juiste e-mailadres in oNS systeem staan. En zo niet, dan kunnen we je e-mailadres aanpassen.Wellicht dat het dan wel goed gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste ivonne1. welkom bij de NS Community.

Ik denk dat je in dit geval het beste contact op kunt nemen met ons Klantenservice. Dan kunnen we direct kijken of je onder het juiste e-mailadres in oNS systeem staan. En zo niet, dan kunnen we je e-mailadres aanpassen.Wellicht dat het dan wel goed gaat.

Reageer