beantwoord

Aanmelden NS extra werkt niet.

• 23 februari 2018
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

ik heb mijn kaartnummer en de geldigheiddatum ingegeven bij Aanmelden NS Extra maar de combinatie werd helaas niet herkend.
hoe kan dat?
op de site van NS kan ik gewoon mijn producten en pers. gegevens wel zien en daarnaast ontvang ik altijd de reguliere NS mail altijd in mijn inbox mail.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 23 februari 2018, 11:29

Hallo Suryat en welkom op het NS Serviceforum.

Vreemd dat hij deze combinatie niet pakt: normaal gesproken levert de NS Extra aanmelding geen problemen op. Is het mogelijk dat je reeds aangemeld bent voor NS Extra? Wat ik je graag wil adviseren is om even contact te leggen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook) om dit te controleren. Hier kunnen we ook een aanmelding voor jou in het systeem zetten en al jouw gegevens controleren. Succes! Laat ons weten of het gelukt is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Suryat en welkom op het NS Serviceforum.

Vreemd dat hij deze combinatie niet pakt: normaal gesproken levert de NS Extra aanmelding geen problemen op. Is het mogelijk dat je reeds aangemeld bent voor NS Extra? Wat ik je graag wil adviseren is om even contact te leggen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook) om dit te controleren. Hier kunnen we ook een aanmelding voor jou in het systeem zetten en al jouw gegevens controleren. Succes! Laat ons weten of het gelukt is.
Dankjewel Thomas, ik zal je advies volgen en zal contact opnemen met de klantenservice.

Reageer