hoe kan dat?
op de site van NS kan ik gewoon mijn producten en pers. gegevens wel zien en daarnaast ontvang ik altijd de reguliere NS mail altijd in mijn inbox mail.
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Suryat en welkom op het NS Serviceforum.
Vreemd dat hij deze combinatie niet pakt: normaal gesproken levert de NS Extra aanmelding geen problemen op. Is het mogelijk dat je reeds aangemeld bent voor NS Extra? Wat ik je graag wil adviseren is om even contact te leggen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook) om dit te controleren. Hier kunnen we ook een aanmelding voor jou in het systeem zetten en al jouw gegevens controleren. Succes! Laat ons weten of het gelukt is.
Bekijk origineel
Vreemd dat hij deze combinatie niet pakt: normaal gesproken levert de NS Extra aanmelding geen problemen op. Is het mogelijk dat je reeds aangemeld bent voor NS Extra? Wat ik je graag wil adviseren is om even contact te leggen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook) om dit te controleren. Hier kunnen we ook een aanmelding voor jou in het systeem zetten en al jouw gegevens controleren. Succes! Laat ons weten of het gelukt is.